Kedves Taplóm

Egy srác internetes naplója, hogy meglegyen a szocializáció illúziója. A többi majd kiderül, vagy minden beborul.

Csak mert nem érdekel, még nem jelenti, hogy nem is értem.

Utolsó kommentek

  • KeserűPirula: @Seele: Női megérzés. :) Eredetileg az iskoláról akartam írni, mondjuk heti rendszerességgel - de ... (2012.10.13. 15:25) Esti
  • Seele: Szia! De jó újra itt látni. (Egy belső megérzés azt súgta, hogy meg kell néznem a blogodat. :) ) H... (2012.09.22. 11:17) Esti
  • Seele: Hiányzik az aktivitásod. :( Mi történt? (2011.03.03. 21:47) Lézer mutató
  • Briszeisz: Hová tűntél el Pirula? Remélem nem vesztél el teljesen! :) (2011.01.26. 22:27) Egy sütemény illata
  • Seele: Kedves Pirula! Mi újság feléd? Bízom benne, hogy jól teltek az ünnepek és jól vagy. :) (2011.01.04. 14:12) Egy sütemény illata
  • Utolsó 20

Lustaság

Egyelőre az archívum lehetőség nem úgy működik, ahogy szeretném... Ezért az érdeklődőknek csak a lap alján található lapozó linkeket tudom ajánlani. Gőzerővel folyik a javítás... -.-'

Vágjunk bele

2013.03.27. 23:12 | KeserűPirula | Szólj hozzá!

Amikor még kis srác voltam, akkor engem úgy neveltek, hogy illetlenség a másik szavába vágni. Ha valaki beszél, akkor hallgassam végig, majd ha befejezte, mondjam el a válaszom, véleményem. Természetesen én sem tartom ezt teljesen be, mert a poénos beszólások kedvéért 1-2 szóra bele-belevágok a másik mondókájába. De sosem annyira, hogy megállítsam, eltérítsem. (Kivéve, ha röhögésbe fullad.)

Úgy vettem észre, hogy ez a "szabály" nem minden családban van így. Több olyan személlyel találkoztam mostanában, aki a monológom közepén elkezd beszélni. Én pedig, mivel illetlenség akkor beszélni, amikor a másik, elhallgatok. És azon gondolkodom, hogy azért kezdett el beszélni (az én megítélésem szerint) másról, mert unja amiről beszélek? Egyébként sem szeretek sokat beszélni, de ha még meg is akasztanak ebben, akkor még kevesebb kedvem lesz legközelebb megszólalni.

Így némul el korunk egyik nagy elméje. :-P

Címkék: agymenés

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvestaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr875176793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása