Kedves Taplóm

Egy srác internetes naplója, hogy meglegyen a szocializáció illúziója. A többi majd kiderül, vagy minden beborul.

Csak mert nem érdekel, még nem jelenti, hogy nem is értem.

Utolsó kommentek

  • KeserűPirula: @Seele: Női megérzés. :) Eredetileg az iskoláról akartam írni, mondjuk heti rendszerességgel - de ... (2012.10.13. 15:25) Esti
  • Seele: Szia! De jó újra itt látni. (Egy belső megérzés azt súgta, hogy meg kell néznem a blogodat. :) ) H... (2012.09.22. 11:17) Esti
  • Seele: Hiányzik az aktivitásod. :( Mi történt? (2011.03.03. 21:47) Lézer mutató
  • Briszeisz: Hová tűntél el Pirula? Remélem nem vesztél el teljesen! :) (2011.01.26. 22:27) Egy sütemény illata
  • Seele: Kedves Pirula! Mi újság feléd? Bízom benne, hogy jól teltek az ünnepek és jól vagy. :) (2011.01.04. 14:12) Egy sütemény illata
  • Utolsó 20

Lustaság

Egyelőre az archívum lehetőség nem úgy működik, ahogy szeretném... Ezért az érdeklődőknek csak a lap alján található lapozó linkeket tudom ajánlani. Gőzerővel folyik a javítás... -.-'

A káosz folytatódik

2012.09.12. 09:51 | KeserűPirula | Szólj hozzá!

Említettem, hogy tegnap matek és programozás vár a suliban. Természetesen ez nem teljesen így történt...

A matek része "rock-solid". Diszkrét matematika, lineáris algebra, determináns számítás. (Csupa olyasmi, ami csak az iskolában fog kelleni. Ezekkel szórják ki a diákokat év végén.)

A matek után hallottam, hogy a mellettem ülők mennek programozásra. Említették a termet is, így nyugodtan elmentem oda, ahova a király is gyalog jár. Felmentem az említett laborhoz, az "osztály" ott álldogált. Aztán néhányan elhúztak máshova, illetve páran "eltűntek". Én meg odacsapódtam egy társasághoz, akikről azt hittem, hogy programozásra várnak. (Úgy hallottam, hogy ezt mondták.) Természetesen azt sem tudtam melyik terembe vagyok kiírva vagy épp ki tartja az órát. 15 perc múlva már kezdett gyanús lenni a dolog, ugyanis az órarend szerint elkezdődött az óra... Egy tanulmányi osztályos ügyintézőtől kérdeztem meg, hogy ha programozásom van, akkor hova kellene menni?

- Tudod melyik terem?
- Nem...
- Tudod melyik tanár?
- Nem...
- Látom készültél.

Végül kiderült, hogy a tanároknál van névsor, így elküldött az egyik terembe. Ha azon a névsoron nem vagyok fent, akkor a másik terembe kellene menni. Elmentem megnézni a névsort (ami nem volt ABC rendbe szedve - ezen azóta is fennakadok), de nem voltam rajta. Így kizárásos alapon a másik teremben volt órám. Átsétáltam hát oda, megláttam az egyetlen üres helyet elől. Beküzdöttem magam, majd megkaptam az ottani névsort, aláírásra. És azon sem voltam rajta...

- Bocsánat, nem nyert! - majd kimentem a teremből. Egyik diáktársam, aki kint várakozott a másik tanórára, elővette a laptopját és megnéztük a Neptun rendszerben, hogy hova is tartozom. A saját felhasználójával. Programozásra voltam beírva. Úgyhogy visszamentem a terembe és érdeklődtem, hogy mégis mi van velem? Hova tartozom? Kiderült, hogy sehova. Mégsem volt programozás órám. Már rég haza indulhattam volna.

Ezzel elment újabb 40 percem. Közben az is kiderült, hogy a csoport másik fele (akik úgy tudták, hogy nem programozás órájuk lesz, hanem valami másik labor anyag) szintén fölöslegesen várakozik, mert az csak októberben kezdődik. "A Neptunnak márpedig igaza van!" Én meg tudok egy eladó hidat...

Címkék: tapló tanulópirula

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvestaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr264771669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása