Kedves Taplóm

Egy srác internetes naplója, hogy meglegyen a szocializáció illúziója. A többi majd kiderül, vagy minden beborul.

Csak mert nem érdekel, még nem jelenti, hogy nem is értem.

Utolsó kommentek

  • KeserűPirula: @Seele: Női megérzés. :) Eredetileg az iskoláról akartam írni, mondjuk heti rendszerességgel - de ... (2012.10.13. 15:25) Esti
  • Seele: Szia! De jó újra itt látni. (Egy belső megérzés azt súgta, hogy meg kell néznem a blogodat. :) ) H... (2012.09.22. 11:17) Esti
  • Seele: Hiányzik az aktivitásod. :( Mi történt? (2011.03.03. 21:47) Lézer mutató
  • Briszeisz: Hová tűntél el Pirula? Remélem nem vesztél el teljesen! :) (2011.01.26. 22:27) Egy sütemény illata
  • Seele: Kedves Pirula! Mi újság feléd? Bízom benne, hogy jól teltek az ünnepek és jól vagy. :) (2011.01.04. 14:12) Egy sütemény illata
  • Utolsó 20

Lustaság

Egyelőre az archívum lehetőség nem úgy működik, ahogy szeretném... Ezért az érdeklődőknek csak a lap alján található lapozó linkeket tudom ajánlani. Gőzerővel folyik a javítás... -.-'

Kilométerhiány

2010.10.16. 11:56 | KeserűPirula | 3 komment

Minden egyes alkalommal, amikor mobiltelefonálok, elkezdek fel-alá sétálni. Itthon a lakásban, a munkahelyen az irodában... Fura. Miért nem tudok egy helyben megülni?

Címkék: rövid

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvestaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr682375648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyógy-ír 2010.10.18. 09:52:34

...mert Te egy ilyen izgága pasi vagy (lettél) :-)

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.10.18. 15:35:06

Én alapjában véve nem szeretek telefonálni. Legalábbis nem hivatalos ügyekben, mivel jobban szeretem személyesen tapasztalni a dolgokat. Ez az izgágaság teljesen igaz rám is. Pl. amikor múlt héten fél napot a fodrásznál töltöttem (nekem is a legforgalmasabb szalonba kellett mennem... :) majdnem megőrültem a végén, mert nem lehetett felállni. Nem tudom, milyen fejük lett volna, ha a fodrászat közepén elkezdek sétálgatni, nyakig hajfestékesen.. Mint egy múmia. :D

KeserűPirula 2010.10.19. 12:09:01

@Seele: Ha ott lettem volna a múmia bemutatón, biztos felveszem a telefonommal. YouTube-ra való. :)
Az izgágaság nálam "gyerekbetegség" és még nem nőttem ki.
süti beállítások módosítása