Kedves Taplóm

Egy srác internetes naplója, hogy meglegyen a szocializáció illúziója. A többi majd kiderül, vagy minden beborul.

Csak mert nem érdekel, még nem jelenti, hogy nem is értem.

Utolsó kommentek

  • KeserűPirula: @Seele: Női megérzés. :) Eredetileg az iskoláról akartam írni, mondjuk heti rendszerességgel - de ... (2012.10.13. 15:25) Esti
  • Seele: Szia! De jó újra itt látni. (Egy belső megérzés azt súgta, hogy meg kell néznem a blogodat. :) ) H... (2012.09.22. 11:17) Esti
  • Seele: Hiányzik az aktivitásod. :( Mi történt? (2011.03.03. 21:47) Lézer mutató
  • Briszeisz: Hová tűntél el Pirula? Remélem nem vesztél el teljesen! :) (2011.01.26. 22:27) Egy sütemény illata
  • Seele: Kedves Pirula! Mi újság feléd? Bízom benne, hogy jól teltek az ünnepek és jól vagy. :) (2011.01.04. 14:12) Egy sütemény illata
  • Utolsó 20

Lustaság

Egyelőre az archívum lehetőség nem úgy működik, ahogy szeretném... Ezért az érdeklődőknek csak a lap alján található lapozó linkeket tudom ajánlani. Gőzerővel folyik a javítás... -.-'

Mi más foglalkoztatna?

2010.07.04. 21:46 | KeserűPirula | 6 komment

Most értem vissza a McDonald's-ból. Láttam egy lányt ott, aki külsőre megtetszett. Elgondolkodtam rajta, hogy megszólítom. Csak hirtelen nekifutásból nem tudtam semmi értelmes "ismerkedős szöveget" kiatalálni. McCafé egyenruhában volt, de én nem iszom kávét. Viszont a jövőben rászokom a sütijükre. Ha említett lány még ott lesz.
Persze most csak azt látom, hogy csinos. Semmi mást nem tudok róla. Illetve még azt, hogy nem mosolygott. Ezt az egy dolgot hiányoltam, kifogásolhattam volna. Természetesen érthető: vasárnap késő este van, egész nap a hülye vevőkkel van elfoglalva, elfáradt.
Egy másik dolog, ami visszatartott attól, hogy teljesen felsüljek előtte, hogy eléggé hasonlít valaki(k)re a múltamból. És egy bölcs lány nem is olyan régen azt mondta, hogy ne a múltamat kergessem. (Máshogy fogalmazott, de így is lehet érteni.) Persze ez a kifogás csak hülye nyafogás. Még a "múltkeresést" is racionálisan meg tudom magyarázni. Nekem ilyen az ideálom. A lány a McCafé-ból, és aki(k)re hasonlít, mind hasonlóan néznek ki. Ez van, én a csinos, barna hajú lányok után fordulok meg. * vállvonogatva széttárja karjait *

Amilyen gyáva nyúl és amilyen birka vagyok, nem fogom legközelebb sem megszólítani. Sosem voltam erős udvarlásból.
Érdekes, hogy évezredeken át az emberek úgy ismerkedtek meg, hogy először mindig a külső "burkot" látták meg, és csak utána volt lehetőségük a másik természetét kiismerni. Manapság, az internet korában, van egy másik mód is. Igaz, nem feltétlenül párkeresésre. (Egyelőre?) Egyre többen vannak jelen az interneten. Leírják a gondolataikat (ha vannak...), mesélnek az életükről. Sokszor arc nélkül. Én is csak egy szembekötött, kézzel kitakart képet raktam fel. Viszont aki végigolvasta a blogot, annak már kialakult valamilyen képe rólam. Ami sokkal pontosabb és fontosabb, mint a külsőm. (Természetesen az sem elhanyagolható...) Néhány olvasóm először csak a bensőmet ismerte meg. És milliárdos szépfiúnak kellene lennem ahhoz, hogy ez az aspektus egyáltalán ne számítson.

Ha a külsőt látjuk először, akkor mi az első gondolat: de jó lenne ruha nélkül is látni. Ha viszont egy blogot, vagy egyéb hasonló célú fórumot, a szemhez hasonlítunk, és a lélek tükrének tekintünk, akkor az első gondolat az, hogy "vele érdemes lenne megismerkedni, mert értékes ember". A testiség is fontos, de (sajnos) nem tölti ki az életet.
Így megint eszembe jut a haverom reakciója középiskolás korunkból. (A blog előző részében írtam: észrevettem egy csinos lányt, oldalba böktem a haverom, hogy "Nézd!", mire Ő unottan rám néz és megkérdezi: "Minek?") Itt a nyár, a lányok még vonzóbbak, mint télen, de valójában számít ez? Oda fogok menni valaha is egyhez? "Szia, nagyon csinos vagy." Ezzel a szöveggel biztos nem.
"Szia, nagyon csinos vagy. Megtisztelnél vele, ha jobban megismerhetnélek." Elég suta, de az irány valami ilyesmi.

Elkezdtem kocogni, hogy önbizalmat szerezzek; lecseréltem a ruhatáram, hogy emberi formát öltsek. Ideje lenne kezdenem magammal valamit.
Néma gyereknek anyja se veri a ...-t.

Címkék: agymenés tapló

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvestaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr592129523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.07.05. 17:56:08

Sajnos még mindig abban a világban élünk, hogy külső alapján mérlegelünk először. Tetszik? Akkor az önbizalombombával rendelkezők bevetik a jól bevált szöveget, majd elindul az ismeretség. Amikor a diszkós korszakomat éltem tiniként, nagyon nehéz helyzetben voltam. Néhány balul elsült ismerkedési kezdeményezés után már én sem tudtam, mit kezdjek magammal. Igen: az ember folyton arra kényszerül, hogy változtasson magán. A külsején, haján, ruháin. Mert akármilyen fontos is az emberi belső tényező, a külső mindig szembetűnőbb. (Ne képzelj olyannak, hogy én a kigyúrt pasikra bukok. :) Női szemmel beszélek, ugyanis mindkét nemnél hasonló helyzet áll fenn.) Sokkal jobban értékelem az olyan férfiakat, akiknek vannak gondolataik. És a humor szintén elengedhetetlen :D

KeserűPirula 2010.07.05. 19:12:22

@Seele: "Ne képzelj olyannak, hogy én a kigyúrt pasikra bukok." - ennél azért jobban "ismerlek", hála annak, hogy olvastam/olvasom a blogod. ;)

Nekem is arra a bizonyos önbizalombombára lenne szükségem. Többen magyarázzák körülöttem, hogy nincs miért szégyenlősnek lennem. Mások meg azt mondják, hogy kérdezni nem fáj. És 50% esélyem úgyis van.
Úgy hallottam, hogy az alkohol igen nagy töménységben tartalmaz önbizalmat. :D ;)

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.07.05. 20:53:39

@KeserűPirula: Valóban, az alkohol (nálam kisebb mennyiségben is segít :D ) sok mindenre jó. Én bevallom őszintén, még nem jöttem össze senkivel józanon. :) Mindig kellett egy kis lazaság, önfeledtség, hogy el tudjak engedni. Persze nem a hulla részegségről beszélek, hanem mikor már kicsit jobb a kedv. Szokták mondani, hogy az ittas ember mindig őszinte. Hát van benne valami. :)

KeserűPirula 2010.07.05. 22:44:52

@Seele: A durván részeg csak akkor mókás, ha már ismer a párod. Akkor csinálhatsz magadból bolondot, lesz mit emlegetni később.
"Emlékszel, amikor négykézláb pörögtél a kert közepén és azt kiabáltad: táncolok, táncolok?"
"Őőő, nem... Nem emlékszem. Részeg voltam..."

Az alkohollal csak poénkodtam. Valóban segít oldani a feszültséget. De jobb lenne nélküle is boldogulni. (Meghagyni az utolsó utáni lehetőségnek.) Talán én vagyok túl romantikus, de nagyobb hatása van tiszta fejjel és tiszta tekintettel a másik szemébe mondani, hogy tetszik.

Eh, hülyeség. A cél szentesíti az eszközt. Magamhoz veszek egy üveg bort, felpattanok egy vonatra és keresek egy hotelt valahol észak-nyugaton, ahol csinos a recepciós hölgy, kellemes illatfelhő lengi körül és a verseit hallgatva, a hangjától mosolyogva bódulok el. Esetleg ismersz ilyen helyet? ;)

tuckocka 2010.07.07. 11:28:19

melyik mccaféban van ez a szép lány? :)

KeserűPirula 2010.07.07. 17:08:29

@tuckocka: Légy üdvözölve. Az a bizonyos McCafé a lakásomhoz közeli étteremben van. ;) Úgy látom figyelemmel kíséred a kávézó láncokat.
süti beállítások módosítása