Kedves Taplóm

Egy srác internetes naplója, hogy meglegyen a szocializáció illúziója. A többi majd kiderül, vagy minden beborul.

Csak mert nem érdekel, még nem jelenti, hogy nem is értem.

Utolsó kommentek

  • KeserűPirula: @Seele: Női megérzés. :) Eredetileg az iskoláról akartam írni, mondjuk heti rendszerességgel - de ... (2012.10.13. 15:25) Esti
  • Seele: Szia! De jó újra itt látni. (Egy belső megérzés azt súgta, hogy meg kell néznem a blogodat. :) ) H... (2012.09.22. 11:17) Esti
  • Seele: Hiányzik az aktivitásod. :( Mi történt? (2011.03.03. 21:47) Lézer mutató
  • Briszeisz: Hová tűntél el Pirula? Remélem nem vesztél el teljesen! :) (2011.01.26. 22:27) Egy sütemény illata
  • Seele: Kedves Pirula! Mi újság feléd? Bízom benne, hogy jól teltek az ünnepek és jól vagy. :) (2011.01.04. 14:12) Egy sütemény illata
  • Utolsó 20

Lustaság

Egyelőre az archívum lehetőség nem úgy működik, ahogy szeretném... Ezért az érdeklődőknek csak a lap alján található lapozó linkeket tudom ajánlani. Gőzerővel folyik a javítás... -.-'

Barcelona

2013.03.13. 22:00 | KeserűPirula | Szólj hozzá!

Így ZH előtt 1 héttel ellátogattam Barcelonába pár napra. Három hölggyel együtt mentem, akik már összeszokott turisták.

Ami elsőként feltűnt, hogy rengeteg erkély van. Még ha csak 1 kilépő az egész... A város nagyon tiszta és elég rendezettnek tűnik. (Rendezett, megtervezett.) Ugyan előfordul, hogy régi tégla házak és acél-üveg förmedvények váltják egymást, amik így együtt elég zavaróak, de még mindig egységesebb az összkép, mint Budapesten.

A tömegközlekedés remek. Rengeteg busz, elég jó turista jegy árakkal. 5 metróvonaluk van, ami az egész várost behálózza. (Szinte minden látványossághoz el lehet jutni metróval.) Autóból kevés van. Nem láttam dugókat és parkoló autókat is ritkán. A parkolóházak a föld alatt vannak, így nem csúfítják el a várost.

Az időjárás többnyire jó volt. Arrafelé úgy állnak az utcán a narancsfák, mint nálunk a tölgyek... (kézmagasságig azért le voltak szüretelve.)

Sokat sétáltunk, így inkább fárasztó volt, mint pihentető. Élmény rengeteg volt, meg nagy röhögések elalvás előtt. Elalvás után meg óriási káromkodások, mert a benszülöttek 22:00-tól kezdenek el bulizni. Reggel nyolcig... Ekkor jön elő a mediterrán temperamentum.

Az első nap, a repülés előtt nem tudtam elaludni, így durván 36 órát voltam fent egyben. Munka, suli, ágyban forgolódás, repülés, esőben turistáskodás. Mikor hazaértem, 4 órával később megint suli. Hurrá, nyaraltam...

Címkék: tapló

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvestaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr1005133565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása